środa, 3 stycznia 2018

Niezwykły sen i nowe koniki!

Witajcie!
To jest mój 20-sty post na moim blogu, w którym opowiem wam o moim dziwnym, pomysłowym a zarazem niezwykłym SSO-wym śnie, oraz przedstawię wam nowe koniki, które pojawiły się w ŚA!
----------------------------------SEN----------------------------------------
Dzisiaj śnił mi się niezwykły sen, który może zainspiruje twórców SSO do dodania nowych koni.
Siedziałam w domu, w moim pokoju i się nudziłam. Zapytałam mamę czy mogę na laptopie zobaczyć ŚA, bo na moim fonie jest niewygodnie. Mum się zgodziła, wzięłam lapka, odpaliłam, weszłam w neta, na stronę SSO, zakładka "AKTUALIZACJE":
                                      
                                      PIERZASTE KONIE I NOWA ZAKŁADKA!
Witamy wszystkich graczy w wakacje!
Dziś przygotowaliśmy dla was bardzo niezwykłe zupełnie inne niż dotychczas konie!

                                             PIĘKNE PIÓRECZKA!
W Dundull czekają na was zupełnie nowe, Konie Orle, które mają bardzo ciekawy, dziki, śmieszny a zarazem interesujący wygląd!

(OBRAZEK, na którym widać Konia Orlego)

Wszystko o Koniach Orlich dowiecie się w nowej zakładce na stronie Star Stable "Rasy Koni"!
Tutaj tylko opiszemy wam ich odlotowy wygląd.
Konie Orle, jak widać na obrazku, zamiast włosia w ogonie mają... pióra! Konie te, są dostępne w 4 kolorach- fioletowy, pomarańcz, niebieski i zielony! Każdy z nich kosztuje równo 1000 Star Coins! Ponadto, kolory tych rumaków nigdy nie zmieniają kolorów ze swoich naturalnych, w porównaniu do Magicznych Koni Jorveskich!

                                       NOWA ZAKŁADKA "RASY KONI"!

Na stronie Star Stable Online pojawiła się nowa zakładka "Rasy Koni"! Dowiecie się w niej wszystkie informacje o SSO-wych koniach, jakie są dostępne ich kolory oraz gdzie kupić.

Uściski,
Zespół Star Stable❤     

Właśnie taki sen śnił mi się dziś w nocy. Nie przepisałam wszystkiego z pamięci, ale wiem że były Konie Orle, pamiętam jak wyglądały i były w takich kolorach, oraz że była zakładka Rasy Koni. Mam zamiar napisać o tym do Zespołu Star Stable, może się zainspirują! A wy co myślicie o moim śnie?
--------------------------------NOWE KONIE W NOWYM ROKU---------------------------
(jakby co, to to już mi się nie śniło xD)
Star Stable dodało nowe konisie: dwa Connemara oraz jednego Hanowera.
Wszystkie są dostępne w Dundull: Connemara od poziomu 12, natomiast Hanower od 14.
Mnie osobiście zauroczył biały Connemara w czarne kropeczki, i teraz właśnie na niego zbieram SC =^.^=



Oto one =^.^=
Możliwe, że w piątek zrobię Fashion Day :)
Papapapatki :)
Faarey

2 komentarze:

  1. D mnie konie orle nie przemawiają, ale super pomysł z tą zakładką"Rasy Koni" w sumie kiedyś taką miałam na swoim blogu, ale usunęłam :(
    Mega fajny blog, chociaż trochę inspirowany (no wiadomo kim 😏 XD). Za chwilę napiszę smska bo mój pomysł może być naprawdę ciekawy ❤
    Polecam się na przyszłość,
    Wisienka ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kim inspirowany? No kim? TWÓJ pomysł? Polecasz SIEBIE na przyszłość? Nie reklamuj się proszę na cudzych blogach!

      Usuń

Zawieszenie bloga

Cześć! Ogłaszam, że zawieszam blog. Dopóki nie będę miała nowego telefonu, nie będę pisała na blogu. Mam BARDZO rzadko dostęp do komputera,...